GÜNCEL 24 Haziran 2026 Kastamonu

İl Emniyet Müdürlüğü'nden sanal devriye açıklaması: Müstehcen içerikli 32 sosyal medya hesabına erişim engeli getirildi

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü, internet ortamında sanal devriye faaliyetlerinin aralıksız devam ettiğini belirterek, müstehcen içerikli 32 sosyal medya hesabına erişim engeli getirildiğini duyurdu.

5 okunma 0 yorum
İl Emniyet Müdürlüğü'nden sanal devriye açıklaması: Müstehcen içerikli 32 sosyal medya hesabına erişim engeli getirildi

Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'nce suç ve suçlularla etkin mücadele kapsamında internet ortamında 7 gün 24 saat sanal devriye faaliyetlerinin aralıksız olarak sürdüğü ifade edildi.

Vatandaşların mağduriyetlerinin önlenmesi, suç unsuru içeren içeriklerin internet ortamında yayılmasının engellenmesi ve kamu düzeninin korunması amacıyla gerçekleştirilen çalışmalar sonucunda, Kastamonu Sulh Ceza Hakimliği'nin kararı doğrultusunda 32 sosyal medya hesabı hakkında erişimin engellenmesi kararı alındığı bildirildi.

Siber suçlarla mücadele kapsamında yürütülen sanal devriye faaliyetlerinin, internet ortamında işlenen suçların tespiti ve önlenmesine yönelik olarak aralıksız şekilde devam edeceği vurgulanan açıklamada "Vatandaşlarımızın güvenli dijital ortamda bulunmalarını sağlamak, dolandırıcılık ve yasa dışı faaliyetlerden korunmalarına katkıda bulunmak amacıyla gerekli adli ve idari çalışmalar kararlılıkla sürdürülmektedir" ifadeleri yer aldı.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!