Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı Zeydi ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakan Zeydi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Irak Başbakanı Ali ez-Zeydi'nin yaptığı telefon görüşmesinde, Türkiye-Irak ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Erdoğan, Türkiye-Irak ilişkilerini ileri taşımayı istediklerini, enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanlarında işbirliği potansiyelinin büyük olduğunu belirtti
Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!