GÜNCEL 27 Haziran 2026

Bakan Uraloğlu: Türk gemilerinin tahliyesi tamamlandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nden ayrılmak isteyen Türk gemilerinin tamamının güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı.

3 okunma 0 yorum
Bakan Uraloğlu: Türk gemilerinin tahliyesi tamamlandı

Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nden ayrılmak isteyen Türk gemilerinin tamamı tahliye edildi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abuldkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nden ayrılma talep eden gemilerimizin tamamı bugün itibarıyla emniyetle çıkış yapmıştır” ifadelerini kullandı.

Bakanlık, süreç boyunca gemi trafiğinin yakından takip edildiğini ve gerekli koordinasyonun sağlandığını bildirdi.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!